Pozitivním myšlením k úspěšnému zdolání změny

20.07.2021 | Psychika

Redukce váhy s sebou často přináší určitá omezení, jako je energetický příjem, nutnosti pohybu a kontroly nejen ve výběru potravin. Zdá se, že se jedná o samá negativa, která často končí jojo efektem. Člověk musí všechny změny přijímat pozitivně a dívat se kupředu za konečnými výsledky. Pokud se jedinec do stravovací změny neponoří naplno a nestane se pro něj nový jídelníček zcela přirozeným, dlouho nevydrží a ocitne se opět na startu. Jakákoli činnost z donucení a bez elánu končí vždy nezdarem.

Život v dietě

Největší chybou lidí, kteří stále žijí na dietě, bývá netrpělivost, snaha zhubnout co nejrychleji, neschopnost uvědomit si či představit reálné výsledky a neochota zautomatizovat si nový životní styl. Navíc zejména některé ženy jsou přímo nepříčetné z čísla ukazujícího jejich váhu a nechápou, že sval je těžší než tuk. Ať chceme, nebo ne, svaly jsou motorem našeho těla, tudíž je nutně potřebujeme. Navíc, komu říkáte, kolik vážíte? Zajímá to vašeho partnera, rodinu, kamarády či kolegy a zaměstnavatele? Vždyť ani vy sami toto číslo znát nemusíte, důležité je, jak se cítíte.

Pozitivní myšlení je přednost

A právě pocity, emoce, myšlení, domněnky i představivost ovlivňují naše úspěchy. Pozitivní myšlení je klíčem k cíli a přináší s sebou vnitřní klid, úspěch, lepší vztahy, zdraví, štěstí a spokojenost. Myšlení nás provází od rána až do večera a odráží se v naší hlavě i v noci prostřednictvím snů. Aby pozitivní myšlení přinášelo pozitivní výsledky, je třeba rozvíjet kladný postoj k životu, v našem případě ke zdravému životnímu stylu a cvičení. Mnohdy totiž pouze vaše mysl brání skvělému úspěchu, vytčenému cíli a úsměvu na tváři. Proto odežeňte veškeré chmury, negativa, nejasnosti, nevěřícnost i neodhodlanost a zamyslete se nad následujícím. Mysl hraje skutečně nejdůležitější roli v úspěchu.

Necvičte s myšlenkou, že nikdy nebudu vynikající a nejezte s pocitem, že stejně nikdy nezhubnu.

Mějte pozitivní náhled ke svému životu. V každém týdnu určitě najdete záchytný bod, na co se těšit a zaměřit. Večeře, posezení s přáteli, rodinná oslava, návštěva, kino, divadlo, nákupy.

Těšte se na každý trénink a pocity po něm. Těšte se zároveň na každé ráno a vychutnejte si snídani s myšlenkou, že jsem opět o krok blíž.

Stanovte si reálné cíle. Bez cíle nedosáhnete ničeho významného.

Za cílem musíte jít krůček po krůčku, aby zároveň postupně rostla naše sebedůvěra.

Najděte si čas na relax. Meditace, čtení, jóga, sauna, bazén nebo hudba. Aby člověk rozuměl sám sobě, musí si nejprve na sebe udělat čas.

Buďte trpěliví. Nikdy nesrovnávejte své výsledky s někým, který začal již dříve. Raději se zamyslete, že i on byl na startu stejně jako vy. Pílí a vůlí dosáhnete všeho.

Nevzdávejte se. Až budete v úzkých, zatněte zuby a překonejte překážky. Samotná snaha produkuje obrovské uspokojení. Navíc nikdo není neomylný a dokonalý, tudíž malým prohřeškem cesta nekončí, ale pokračujte vesele dál.

Věřte sami sobě.

Dělejte to, co vás naplňuje, ne to, co vám říkají ostatní, že byste měli dělat.

Uvědomme si, že pozitivní myšlení vychází pouze z vaší osobnosti a pouze vám „nese plody“. Přece my sami musíme být hrdí a pyšní na své výsledky. Jednorázový obdiv okolí člověka na dlouho neuspokojí.  Naším cílem je být spokojení, zdraví, veselí, usměvaví. A věřte, že po změně našeho myšlení to půjde samo a k cíli si najdete cestu!

Autor: Johanka Mo, verywellmind.com






Reklama

Tip na snídani

Více tipů

Jarní snídaně s ředkvičkou

(21 hlasů)

Zapečená celozrnná houska

(16 hlasů)

Skvělá snídaně s jahodami

(17 hlasů)

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat