Prosportujte se k mnohem lepšímu sexu

Že je sport dobrý pro naše zdraví, vědí asi všichni. Ale příjemný vedlejší efekt je i lepší sex! Jaké druhy sportu vás přivedou k novým zážitkům?

Když jde všechno, jak má, může pro některé z nás být sex plnohodnotná náhrada jakékoli sportovní činnosti. Ale mnohem lepší je, když se sex a sport spojí a váš trénink vám jen tak mimochodem zajistí i mnohem lepší sex.

Zatopte (si) pod kotlem

Přitom v první řadě nejde ani tak o to, natrénovat jen jisté svalové partie. Jasně – ještě pořád můžete narazit na chlapa, který vám bude vyprávět, že skutečně sexy je jen žena s plochým bříškem a správně vytvarovaným zadečkem. (Většinou to jsou právě ti, kteří do posilovny nevkročili nikdy a tenisky nosí jen pro své pohodlí…) Ve skutečnosti totiž „sex-ness“ profituje z úplně něčeho jiného. Tak třeba ze sebevědomého pocitu. Z důvěry ze sebe sama, kdy dobře znám sebe a svoje potřeby a jsem si také vědoma své síly (1).

Rozhodující sval

To samozřejmě má svůj dvojí význam, protože z našeho pozitivního rozvoje a dobrých pocitů ze sebe sama nakonec profituje také náš partner. A o to víc, pokud se do sportu zapálí stejně jako vy. Je totiž dokázáno, že partneři, kteří se zapotí ve fitku nebo na hřišti, mají často mnohem intenzivnější sex. A jistě existuje určitá oblast svalů, která k intenzivnějšímu orgasmu velkou měrou přispívá (1).

Na tyhle druhy sportu se můžete spolehnout

S tím správným druhem sportu se můžete už brzy těšit na netušené stavy rozkoše.

Posilování

Nebojte se! Rozhodně není pro lepší sex nutné, mít pekáče buchet na břiše a na rukou dva melouny. Ale zaprvé vám posilování dodá úplně nový pocit, a za druhé podporuje intenzivní trénink také vyplavování hormonu zvyšujícího sexuální apetit (2).

Tanec

Tanec dokáže rozproudit krev a mezi partnery to při tanci doslova jiskří. Navíc má tanec i jeden zdravotní vedlejší efekt – posilujete pánevní dno. A silnější pánev znamená silnější orgasmus (2).

Jóga

Co by mohlo být víc sexy než se ve vlastním těle cítit dobře. Při józe získáte sebevědomí a lépe poznáte nejen svoje tělo, ale i své pocity. A to nezmiňujeme mnohem větší flexibilitu. A pokud se vám zalíbí východní trénink, proč nevyzkoušet i východní polohy podle kámasútry (2).

Zdroj: (1) www.medicalnewstoday.com/articles/coregasm, (2) www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S2050052118300180?via%3Dihub






Celkem 0 komentářů

Reklama

Tip na snídani

Více tipů

Špenátová omeleta

(34 hlasů)

Omeleta s našlehanou ricottou

(21 hlasů)

Kokosové lívance

(29 hlasů)

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat