Dieta je neodmyslitelnou součástí života ženy

Věřili byste, že průměrná žena za svůj život vyzkouší něco kolem stovky různých diet? To je hodně omezování a stresu! Kdyby to alespoň k něčemu bylo… Jenže těch, kterým se nadbytečná kila shodit podaří, je jako šafránu! Na co se pak neúspěch svaluje nejčastěji?

Odborné encyklopedie vysvětlují dietu jako řízený příjem pokrmů a tekutin, a to za účelem dosažení specifického cíle. Tím je v drtivé většině případů ztráta nadbytečných kil a celkové vylepšení tělesných křivek. Už jste se někdy zamysleli nad tím, jakou část svého života dietnímu režimu zasvětí konkrétně ženy? Odborníci ano a neváhali na toto ošemetné téma provést rozsáhlou studii. Výsledky překvapují ve všech směrech!

Křest ohněm každých šest měsíců

Dvakrát ročně. To je zeštíhlující frekvence, která ve světě hezčího pohlaví „vládne“ pevnou rukou. Vyplývá to z průzkumu kanadské marketingové společnosti Fourth, do níž bylo zahrnuto bezmála dva tisíce náhodně vybraných respondentek. Poznatky této studie také informují o tom, že průměrná délka každé nastolené diety bývá 31 dní. A co je tady asi ta největší perla? Autoři tohoto výzkumu došli k závěru, že dámy po dobu celé své existence vyzkoušejí něco kolem stovky různých druhů redukčních metod! Navzdory tak neuvěřitelnému množství způsobů to prý ale stejně často končí nezdarem. Proč?

Když já ty sacharidy tolik miluju!

Celá třetina oslovených se prostřednictvím dotazníku doznala k tomu, že dieta vždy selhává z pouhé lásky k jídlu. Na nedostatek trpělivosti a chybějící pevnou vůli si postěžovalo 20 procent žen, zbylé aktérky uvedly, že byly z fitness plánu a dovolených potravin natolik zmatené, že je veškerá chuť k hubnutí přešla. No vida, důvody, proč původní odhodlání střídá neúspěch a zklamání, jsou tedy různé. V něčem se ale účastnice výzkumu přece jen shodly. Když se jich experti vyptávali na to, co jim v dietě nejvíce chybělo, takřka všechny přiznaly obrovský stesk po čokoládě. Jen tak ze zvědavosti –⁠ nezní vám to povědomě?

Zdroje: thesun.co.uk, wikipedia.org, fourth.com






Reklama

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat