Vyrýsovaná záda a silné paže bez tuku

Někdo má problémy zhubnout na bocích, někdo na bříšku, ale jsou i tací, kteří mají jako problémovou partii ruce!

Pokud jsou právě ruce problémovou částí těla, která vám nedá spát, existuje naštěstí dost způsobů, jak s tím něco udělat a já vám to v dnešním článku prozradím.

Jídelníček

U tohoto bodu se určitě nemusím moc rozepisovat, protože správně nastavený denní kalorický příjem a výdej jsou alfou omegou, zda budete hubnout, či nabírat. Pokud víte, že vaše ruce (nebo kterákoli jiná část těla) na sobě mají více tuku, než by se vám líbilo, soustřeďte se na celkovou redukci hmotnosti. Dobře jezte, hýbejte se, dostatečně a kvalitně spěte a k věci přistupujte s klidným nadhledem.

Jídelníček doplňte o bílkoviny

Vedle dostatečného příjmu vlákniny jsou klíčové pro zvládání chutí či hladu i bílkoviny. Což má následně pozitivní vliv na hubnutí. Ve studii z roku 2013 mladé dívky pravidelně jedly snídani, která obsahovala 35 g bílkovin. Následně měly menší hlad, cítily se sytější a měly nižší hladinu ghrelinu, který přezdíváme  „hormon hladu".

Cvičte silově

Silový trénink je skvělým způsobem, jak budovat svaly a mít větší sílu. Pokud budete pravidelně zvedat váhy, Snížíte procento tělesného tuku v těle a naopak zvýšíte množství svalové tkáně. Vaše ruce budou vytvarované, a budou tak vypadat štíhlejší. Větší množství svalové tkáně také znamená dobře šlapající metabolismus, vyšší číslo spálených kalorií přes den (a to i v klidu), a tím i snadnější hubnutí.

Pitný režim

Voda tvoří 60–70 % našich těl. Není proto divu, že je důležitým faktorem pro kvalitu našeho života a vliv má i na hubnutí. Pokud pijete málo, můžete mít problém rozpoznat pocit sytosti a hladu. Naopak dostatečný pitný režim zvýší pocit sytosti, a tím i může snížit množství snědeného jídla.Vypít byste měli alespoň 30–45 ml/kg vaší tělesné hmotnosti. Také by vás samozřejmě mělo zajímat, co pijete. Nejlépe je pít vodu, nebo neslazené čaje. Džusy, freshe a smoothie jsou také dobrým zdrojem vody, ale obsahují zároveň i hodně cukru, takže se jim spíše vyhýbejte, protože tyhle kalorie se také počítají.

Kvalitní spánek

Není jedno, jestli ulehneme v poledne za denního světla a rachotu tramvají z ulice, nebo v deset hodin večer za tmy a ticha, stejně jako není jedno, jestli spíme 4 nebo 7 hodin. Tělo je ve velkém řízeno hormony, které fungují ve svých přirozených cyklech, jenž jsou mnohdy závislé i na spánku. 

Aby vše fungovalo, jak má, je potřeba tyto děje respektovat. Když nebudeme poslouchat touhy našeho těla po spánku, může nastat problém třeba s funkcemi, které mají pod palcem energetický výdej či příjem.

I když se to může zdát jako ztráta času, spánek pro nás má nezanedbatelný význam. Dlouhodobý nedostatek spánku může narušit imunitní funkce, psychické zdraví, zadělávat nám na kardiovaskulární onemocnění, nebo nám taky může zkomplikovat hubnutí. 

Zdroj: názor autora - celý článek






Celkem 0 komentářů

Reklama

Tip na snídani

Více tipů

Toasty s rajčaty

(24 hlasů)

Omeleta s našlehanou ricottou

(20 hlasů)

Pro pokračování se musíte registrovat nebo přihlásit

Přihlásit se Registrovat